روش درمان خانگی پسوریازیس/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 18
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید سال : 363
بازدید کلی : 4999

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

روشهای درمان خانگی پسوریازیس HOMECARE PSORIASIS CONTROL از مهم ترین روش های درمانی این بیماری می باشد که لازم است موردتوجه مبتلایان به این بیماری قرار گیرد.

پسوریازیس یک بیماری ژنتیکی از انواع خودایمنی (سیستم ایمنی بدن به تمام ارگانهای بدن حمله کرده و تخریب ایجاد میکند ) است، تمام بیماری های خود ایمنی سیستمیک هستند و فقط 14 نوع از آنها تظاهرات پوستی دارند که پسوریازیس یکی از آنهاست.

در این بیماری لایه زایای پوست دچار افزایش فعالیت به دلیل التهاب خودایمنی میگردد و تظاهراتی مانند پوسته ریزی فلس مانند ، قرمزی، خارش و گاهی درد در ناحیه ضایعات ایجاد می کند. این بیماری انواع مختلفی دارد که نظر پزشک متخصص را میطلبد .

 

 

نکات کلیدی در مورد بیماری پسوریازیس :

1-آنچه در این بیماری مهم است این است که عامل اصلی این بیماری،حاصل برایند عوامل محیطیEnvironmental ، عوامل ژنتیک Genetic و عوامل عفونی Infection است که متاسفانه در هر سه حوزه اطلاعات اندکی وجود دارد.

 

2- از آنجاییکه بیماری پسوریازیس معمولا با یک استرس شدید شروع میشود ،توصیه میگردد. این بیماران با روشهای مختلف خود را از استرس دور نگه دارند، چون به محض ایجاد تنش عصبی بیمار دچار خارش و التهاب ضایعات میگردد.

 

3- نکته بسیار مهم دیگر در پسوریازیس نوع تغذیه بیمار است . واقعا به دلایل ناشناخته ای یک نسخه غذایی یکسان را نمیتوان برای تمام بیماران پسوریازیس تجویز کرد ولی آنچه مسلم است اینکه کلیه غذاهای دارای نگهدارندهStabilizer و دارای اسانس و طعم دهنده های مصنوعی به شدت وضعیت بیمار را بدتر می کنند .

 

4- ورزش منظم هوازی که باعث کشش عضلات و رباطها همراه با عرق کردن شود،دردفع سموم بیماری پسوریازیس نقش کلیدی ایفا میکند ولی استفاده از هورمونها و مکمل های بدنسازی نقش مخربی دارند و کاهش وزن برای این بیماران بسیار کمک کننده است.

 

5- تحقیقاتی در ژاپن و آلمان صورت گرفته که اثبات میکند پیاده روی قبل از طلوع آفتاب و دیدن طلوع آفتاب در کنترل کلیه بیماری های خود ایمنی اثر شگرفی دارد و دلایل آن تحت بررسی است .

 

6- باید دانست که هیچ نوع بیماری ژنتیکی قابل درمان قطعی نیست مثل قند خون ، چربی خون ، فشار خون و.. ولی قابل کنترل هستند و روشهای کنترل بیماری های خودایمنی در جهان به دو دسته کلی تقسیم میشوند :

 

 

 

روش درمان غربی :
روشهای غربی با استفاده از داروهای سرکوبگر ایمنی Immunosuppression مثل کورتونها (هیدروکورتیزون ، بتامتازون ، کلوبتازول ، تریامیسونولون و ….) و یا داروهایی مثل متوتروکساید ، سیکلوسپورین ، نئوتیگازون و …این داروها ضمن اینکه اثر موقتی در ضایعات پوستی دارند و در طویل مدت باعث تشدید بیماری میشوند ، بعضا عوارض بسیار خطرناک و غیر قابل جبران برای ارگانهای حیاتی بدن مثل کبد، کلیه ، چشم ، تخمدانها و بیضه ها و دستگاه گوارش و … نیز ایجاد میکنند.

 

 

قهوه گانودرما برای پسوریازیس

 http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b3%db%8c/



تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود